Sunday

Så var det söndag och den här helgen har sprungit förbi fort som tusan. Hände mycket kul i helgen tydligen, men fick ju vara hemma istället. Som tur kom Ludde och gjorde mig sällskap gullig som han är. Hoppas bara inte han blir sjuk också!

Imorron är det skola igen, och nu kommer alla tvåor och treor. Kommer känna mig sjukt vilse i skolan för hittar verkligen inte nånstans. Men det ska ändå bli kul att se några kända ansikten bland tvåorna. Efter skolan ska jag träffa michelle, känns sjukt länge sen jag såg henne, det är så konstigt att vi inte går i samma klass längre.

Juste, i fredags efter skolan drog jag, Amanda och Ludde till sjöängsskolan och hälsade på! Saknar skolan sjukt mycket...

Nathalie


Bilder från i onsdags kväll när emma sov över!




våra klädhögar haha


så seriös



emma somnade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0