storstädning

Som jag sa tidigare idag så skulle jag ju hjälpa mamma och städa och tvätta. Så nu är vi igång!
Fast hon kör lite orättvist , eftersom  jag inte kan tvätta även fast hon lär mig hela tiden får jag inte in det , så istället tvättar hon och JAG ska dammsuga och torka golven :o 
hon är ju helt galen , fast iof tycker jag det är kul å städa så det gör inte så mycket. 
Sen luktar det ju gott när man är helt klar , annat mot var det gör i trapphuset där vår granne har dött och det sinker i hela huset. Fy fan vad det luktar , även har vår andra granne sprutat en halv flaska parfym men usch vad det luktar ändå.
Ska egenligen inte klaga eftersom jag inte var hemma igår när allting hände då det stank ännu mera så till och med min mamma höll på spy!

Nej tillbaka till städandet..
tagen för ungefär 1 ½ år sen
Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0