Söndag

Gårdagen blev inte riktigt som planerat. Träffade Ludde vid halv fem och sen kom millan över och vi kollade på hammarby-elfsborg. Sen vid sju ungefär åkte jag till sara där jag, emma, ina och michelle åt middag. Sen hade vi planerat att åka till the voice men ingen va speciellt pepp på det. Men vi tänkte åka ändå men när vi gick utanför dörren så regnade det, så vi drog hem till max istället där alla pojkar va, och så kollade vi på film. Sen skulle jag åka hem, men på vägen fick jag sms av Millan så jag drog till söder och hem till Rikard där även Millan och Fredrik va. Vi spelade mario kart och yatzy haha. Sen satte vi på the hangover och gick och la oss halv sex, sen var det bara att gå upp vid elva åka direkt hem och städa.

Ikväll blir det bara myskväll med filmer och massa gott med Millan. Måste börja gå och lägga mig i tid nu med tanke på att skolan börjar snart (GAH TORSDAG)

Ni får ha en bra söndagkväll, vet inte om jag kommer skriva mer. Puss på er

Nathalie


Michelle och jag i fredags

Kommentarer
Postat av: michelle

hahaha snygging

2009-08-16 @ 21:05:33
URL: http://htt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0