om livet var lika enkelt som att sjunga en sång, så skulle jag börja med att sjunga med en gång.

Sitter hemma hos Anton för tillfället och vi har precis spelat en fotbollsmatch på play station .. och jag vann! haha det är så kul och reta han nu eftersom han säger att han vinner hela tiden. Men icke sa nicke , jag kan faktiskt också vara duktig ibland. 

Idag ska vi iallafall på fest i Midsommarkransen , men för mig blir det förmodligen ganska lugnt får jag hoppas.
Så ska vi passa Love imorgon sen ska jag hem och börja packa osv , för på Onsdag åker jag och Emma till våran älsklnig Nathalie som är på landet i Rimbo. Ska bli ganska skönt att komma iväg igen efter ett tag , och sist hade vi ju förjävla roligt där alltså!
Haha , Anton sitter och skriker ; varför går det itne att göra mål , vi måste byta lag osv.. haha så dålig
Måste springa på toa nu. pussen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0