Nathalie

Igår var det fullrulle så hann aldrig blogga. Åkte in med Millan på dagen till söder för att fixa lite saker. Sen mötte vi Rikard och Fredrik och satte oss och fikade på Fåtöljen. Blev en god chailatte och prat och allt möjligt. Sen skiljdes vid åt och jag åkte hem till Ludde och va där hela kvällen. Hade lovat att möta Millan när hon skulle hem så vid ett var det bara att knalla upp till hagsätra och mötta min lilla plutt.

Gick och la mig alldeles försent så har sovit nästan hela dagen, men det behövdes. Vid fyra kom millan upp och vi kollade på tv och tog det galet lugnt. Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, men det ska tydligen var tusentals stjärnfall på himlen ikväll så kanske kollar på det haha :)

Nu ska jag fixa mig, puss


millz och jag last year


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0