nathaaa

Nu är jag hemma efter en natt i Rimbo. Tillbringade gårdagskvällen där med Ludde, Millan och Rikard och mina päron, millans päron och några grannar. Det blev kräftskiva, bastande, badande och drickande. Haha herregud när våra föräldrar är igång, HAHA säger jag bara. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag se om Millan och Rikard vill kolla film med mig.

Imorron är det skola, tänkte hoppa det men dom hade tydligen ringt mina päron och sagt att jag inte gått dit, oopsii. Så får väl gå dit och göra det bästa av situationen. Imorron ska jag även rida. Är lite nervös, det är ju trots allt ett år sen jag red regelbundet. Har ju ridit i drygt åtta år så får hoppas att nånting sitter kvar. Men det ska det nog göra!

Little Joe, den galna ponnyn jag var medryttare på för nått år sen. Haha kommer verkligen ihåg hur mycket jag hatade dig ibland, du var så jävla envis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0