nakenbad och bastu

Har varit hemma i 1 timme nu men inte orkar blogga , istället har jag fixat lite , läst massa bloggar och gjort en god sallad.
Mamma frågade om jag kunde göra en sallad tills hon kom hem så vi kunnde äta den innan Tierp.

Iallfall som sagt åkte jag och Emma till Natahalie i onsdags och Amanda kom igår. Jag har haft jätte kul och vi hann med en hel del saker , tex ; nacken bad , bastat , skrattat ,ätit , gjort oss illa , haft vattenkrig , lekt burken , kollat på film och skrikit , busat , planerat en resa till grekland nästa sommar och en hel andra saker! Så man ska inte klaga på att vi har haft tråkigt inte , och så har vi haft kanon väder.
Amanda åkte hem med mig idag vid 12 tiden eftersom jag ska till Tierp. Ska börja packa snart och vänta på mamma!

alla bilder är inte i ordning , men det får ni ta! 
xxx Michelle

Kommentarer
Postat av: 16 år och gravid!

Hahah, jag har de kläderna i stort sett varje dag. De är så sköna nu under graviditeten medans alla andra mina byxor och linnen sitter tajt ;P.

2009-08-07 @ 15:42:47
URL: http://elinzollet.blogg.se/
Postat av: 16 år och gravid!

Vad är det du skulle vilja ha hjälp med då?

2009-08-07 @ 17:12:38
URL: http://elinzollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0