im gonna miss you all

Jag tycker verkligen det är tråkigt , att det ska behöva sluta såhär. Jag tyckte det gick så bra , att allt flöt in. Men tydligen inte, jag saknar verkligen dig men jag vet inte vad jag ska göra , jag har försökt gjort mitt. Men vi får se vad som händer , en dag blir det bra , då allting blir som förut den lilla stunden jag fick tillsammans med alla er. Jag hoppas allt kan blir så igen , för jag saknar verkligen det!

Jag kan börja gråta , gråta på riktigt för att ens tänka på tanken. Jag hade så kul med er , ni var eller rättaresagt är verkligen verkligen mina favoriter. Att ens tänka tanken får mig att bli ledsen , att sitta med tårar i ögonen är inte kul.
Jag kommer verkligen sakna er tjejer , men jag hoppas inte vi slutar umgås för ni har gjort mig till något jag aldrig skulle kunnat bli. Nu kommer mina glädjetårar , jag älskar er tjejer
ni är mina tjejer , även fast jag inte var med lika länge
Michelle

Kommentarer
Postat av: sara sätermark

vi hade det bäst, finns inga ord. de som inte fick uppleva vänner som er har aldrig haft riktiga vänner. jag älskar er alla<3

2009-08-14 @ 16:03:03
Postat av: Amanda

älskar er alla ! ni skriver det som att det är slutet, för mig känns det bara som ännu ett av våra många hinder på vägen. vi måste visa alla vad äkta vänskap är även fast vi inte kmr gå i samma skolor längre, för det är inget problem egentligen. vi älskar varandra och inget kan ändra det! <3

2009-08-16 @ 22:49:24
URL: http://dampamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0