I don't want to do this any longer

Blev ganska sent igår så just nu är jag sjukt trött och skulle helst vilja sova men tyvärr måste jag till landet. Men om jag har tur kommer mina älskade vänner till mig på onsdag för att göra mig sällskap.

Igår träffade jag äntligen Millan! Vi kollade på film och sen blev jag bjuden på middag av hennes familj så gick över till dom Sen gick vi upp till Hagsätra och köpte godis och chips och mötte Mimmi. Sen gick vi hem till mig och satt på min balkong och rökte vattenpipa och pratade om allt mellan himmel och jord. Sjukt mysigt. Sen vid tolv följde jag och millan mimmi till bussen och sen gick vi upp till mig igen och pratade gamla minnen, mycket skratt blev det! Sen gick millan hem runt halv fyra och jag gick och la mig.

Ska nog börja packa nu, borde kanske åka snart, tidsoptimisten herself!

Nathalie


and this is how we do it in Hagsätra! haha höll på att dö av garv när jag såg det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0