home sweet home

Har äntilgien kommit hem nu och är helt slut i hela kroppen .. tror jag börjar bli sjuk också.
Ska skriva om min sköna helg!

I fredags kom jag hem ganska tidigt från Rimbo kom hem och åkte till tierp , var hos min moster ett tag sen åkte vi till Lissan och så sov jag där. Det var en liten "fest" där men jag var så sjukt trött så jag somnade nästan.
Var inte så mycket att berätta om den men bättre än ingenting.
I lördags kom mamma och hämtade mig och skjutsade mig till Mickis (moster) .. Vi gjorde istortsätt inte mycket vi väntade på Bjarne så han kunde ta barnen sen skulle hon iväg och handla för vi skulle bada lite senare mot kvällen.
När vi kom tillbaka fick vi besök av grannarna då dom bestämmde sig för att följa med oss till Berkinge och bada på Söndagen där även min mor befann sig. Sen blev det sent och vi somnade!
I söndags vaknade vi klockan 8 , det var bara upp och äta frukost sen sticka iväg och bada. Så nu har vi badat hela dagen tills jag kom hem nu för ett litet tag sen och nu ska jag iväg igen.

Blev inga bilder heller för jag tappade telefonen i vattnet när ja skulle bada med Elliott , men nu funkar den men vågar inte testa ta kort för då stängs den av typ. 
Men ha en mysig dag. peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0