emma och michelle i ett nötskal

Igår hann jag inte skriva något inlägg innan jag drog för Emma stressade mig. Jag tog iallafall 144 här uppe vid mig sen hoppade både Ina och Emma på. Vi rörde oss mot Kungsträdgåren. Efter ett tag skulle vi gå en liten promenad för jag sa att det fanns en Mc'Donalds gömd någonstans , haha ! 
Så eftersom jag och Emma inte hittar alls så fick Sötina visa oss vägen. Sen blev det en god kvällmat på Mc'Donalds.

Sen gick vi tillbaka till Kungsträdgården för att se Kat Deluna , sen åkte vi hem.
När jag kom hem möttes jag upp av Anton som hade varit hos Simon och skulle sova hos mig. 
Och nu ligger min prins i min säng och sover..

Planer för idag har jag ingen aning om , får se vad Anton säger också.

du anar inte vad du betyder för mig, jag kommer verkligen sakna dig i skolan!
jag älskar dig hjärtat <3
Michelle

Kommentarer
Postat av: Emma

Men gulle då, vad söt du är :) i will miss u 2, men inte kommer vi sluta umgås för att vi inte går i samma skola heller! <3

2009-08-12 @ 16:01:13
URL: http://emmabrattstrom.blogg.se/
Postat av: 16 år och gravid!

Jo, vi har ju detta. Finns ingen plats inne i badrummet så skötbordet fick hamna i vårt rum. ;P.

2009-08-12 @ 16:41:05
URL: http://elinzollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0