Deppdepp

Förlåt att jag inte bloggat på ett tag, men det finns en anledning. För det första så är jag as sjuk så det blir inte långholmen ikväll som det var planerat, och för det andra så har jag börjat gymnasiet nu.

Om ni har lite koll så vet ni att jag började på frans schartau och jag va inte så jätte nöjd med det innan jag ens börjat. För hade hört massa skit om den skolan och blablabla. Men tänkte iallafall ge den en chans. Men det funkar inte, det gör bara inte det. Känner att jag inte passar in över huvud taget.
Dom flesta som känner mig vet att jag hade sett fram emot gymnasiet sjukt mycket men nu känns det bara skit. Känns som att människorna inte alls passar mig och känner mig obekväm i klassen. Emma och Amanda hamnade i en klass tillsammans och självklart får jag gå själv. Har försökt att byta klass men det får man tydligen inte.
Känns sjukt tråkigt att det är så här, ska ju trots allt gå i tre år på en skola och i en klass och då vill man ju trivas. Vet faktiskt inte riktigt vad jag ska göra...

Nathalie


saknar 9a

Kommentarer
Postat av: jemini

kan man handla i globen? O.o haha

2009-08-22 @ 20:02:16
URL: http://jemini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0