Dagens shopping!

Hej på er! Kom nästan precis hem från stan, hittade massa fint men kände att jag inte kunde köpa allt så fick plocka bort lite, tråkigt tråkigt, men börjar fan bli bättre på att ta hand om min ekonomi haha. Blev en tur till belle och hittade mina drömskor! Dock i storlek 41... Åh blir galen, dom va så fina. På vägen hem blev det ett stop på Axel's. Om ni har vägarna förbi hagsätra så MÅSTE ni äta där, sjukt gott.

Nu ska jag strax hoppa in i duschen och ikväll ska jag hem till Michelle och ta det lugnt. Det va ett tag sen jag såg min lilla skrutt. Okej en vecka, men det känns som en evighet!


mysig kofta från Gina Tricot


skjortklänning från H&M, bilden gör den verkligen inte rättvisa.
Får ta kort när jag har på mig den nån gång!


Fina underkläder från H&M

Nathalie

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Snyggt :D

2009-08-13 @ 16:10:05
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: JONNA

åh vad fint!

skit snygga undisar!

2009-08-13 @ 19:52:19
URL: http://joonnaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0