090804

Idag spenderade jag nästan hela dagen med Emma på Junibacken. Vi hade det jätte mysigt och kollade på Pippi shower och massa saker. Jag fick även måla mig till en fjäril vilket inte var lika kul , men vad gör man inte för lilla Emmis!
Det blev en hel del bilder som kommer upp om ungefär en vecka för imorgon åker jag till Rimbo med Emma och hälsar på våran älskade och saknade vän Nathalie. Sen åker vi hem på fredag då jag inte hinner mer än hem och packa upp och sedan packa ner allting igen för då åker jag till Tierp. 
Så nu ska  gå in och borsta tänderna nu och sätta på en film och sova, för imorgon ska man upp tidigt. Skriver nog ett litet inlägg innan jag drar. natti


Kommentarer
Postat av: Emma

Bilderna är uppe på min blogg & facebook nu hjärtat :)

2009-08-05 @ 01:21:56
URL: http://emmabrattstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0