09-08-28

Han tyävrr inte skriva imorse innan jag åkte till skolan för jag trodde inte jag skulle hinna. råkade gå upp för tidigt dessutom så jag fick möta Anton i telefonplan så följde jag emd honom till slussen , åkte till Gullmasplan och vänta på Josefine , köpte också en Chai latte på vägen , fyfan vad gott!

Hade bara en lektion idag så Nathalie kom och mötta mig i skolan åkte vidare till hennes skola och träffade Amanda och Emma. Sen vidare till sjöängen. Vi satt med på Sergios lektion idag också , med 8orna som hade engelska.
Jag och Emma satt och pratade med Vaktis också tills vi började gå mot varsitt håll. Tror hon ska komma hit sen också, får se vad som händer ikväll.. inga större planer har vi iallafall. 
Michelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0