09-08-27

Åh herregud .. det här känns som evigheter , men jag är verkligen slut efter alla dagar i skolan osv.
Alltid när jag kommer hem så har jag sjukt ont i huvudet och somnar oftast.

Iallafall i skolan går det jätte bra , vi har sjukt kul och det känns som vi har gått i samma klass i ungefär en termin just nu.vi har börjat shamponera varandras hår och har även börjat med idelnigar på håret.
Igår var jag , Adam , Joanna , Josefine och Matilda och fikade , mums så gott det var. När jag var hemma packade jag väskan och åkte till Anton som jag gjort nu dom senaste två dagarna. Men nu äntligen sover jag hemma och har även tid för att blogga då!

Idag gick jag bara till halv 12 som jag gör varje torsdag och sen åkte jag hem somnade som vanligt sen ringe gullAmanda och väkte mig. Vi skulle ju mötas i den gamla skolan alltså sjöängsskolan för att hälsa på så jag mötte upp Amanda och Nathalie. vi träffade lite lärare och hämtade även Lina sen gick vi och åt pizza. Efter pizzan följde dom med hem till mig och nu har dom precis åkt hem. Fixade även Amandas hår , tunnade ut det och plattade det. Bilder på det kommer senare förhoppningsvis.
Ska hoppa in i duschen nu och mysa ner mig , måste dock dammsuga mitt rum innan och plocka undan lite.
puss på er 
 xxx Michelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0