09-08-23

Det blev ett litet stress inlägg förut men det var för jag skulle hem till Lotta och simon.
Det jag skulle berätta då var iallfall att det går jätte bra på gymnaisumet och jag är nog hyffsat nöjd. Fick våra frösr väskor i Fredags också som jag senare ska ta bild på , men det är väldigt mycket saker kan jag säga!

Igår var jag in till stan med Ida en snabbis och köpte min kofta , hon köpte även lite saker. På kvällen så var jag på kräftskiva sen var jag barnvakt åt Lina. Och sov där så nu sitter jag här och ska snart förflytta mig i badrummet och ta en skön dusch sen blir det nog en kopp te tror jag. Bild på koftan kommer också lite senare under dagen!

Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0