09-08-20

Äntligen sitter jag hemma ensam nu efter en fullrulle dag.
Var iallafall i skolan idag och fick nya kompisar haha. Och bra gick det.
Vi gick även spela brännboll i rålis med några andra klasser sen åkte jag hem , eller till Manno där Anton var. 
Han komma dit sen gick vi hem till mig lika snabbt och åt sen skulle min duktiga lilla pojke till tandläkaren.
Efter tandläkaren åkte jag hem till mig och han till sig , mötte upp Ida,gick och åt och träffade Lovisa. 
Så nu kom jag hem för ett litet tag sen och har precis badat, tänkte bada Klas lite också han luktar så jäkla illa , mamma säger att det är för han börjar bli gammal. Men jag tror det är för han är allmänt äcklig :)

Ska måla naglarna nu och myyyysa med missen. pussen
Michelle

Kommentarer
Postat av: Emma

Klas är väl inte gammal? :)

2009-08-20 @ 20:52:40
URL: http://emmabrattstrom.blogg.se/
Postat av: I S A B E L L E ♥

ahha okej! aa men jag menade mest att ha hemma :P men jag ve tinte. jag tror inte att jag ska köpa dem. de va så HIMLA många som tyckte attd eva (litE) fjortis :P:)

2009-08-20 @ 21:09:52
URL: http://isabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0