09-08-11

Åkte hemmifrån Anton ganska tidigt imorse eftersom Mamma ville att jag skulle komma hem och hjälpa till och städa och tvätta osv. Så nu sitter jag ensam hemma i oskan och regnet och är rädd! Förstår inte hur man kan vara rädd för oskan egentligen det gör ju ingenting , kanske är det för den låter så mycket.

Idag har jag inga större planer mer än att hjälpa mamma , annars vet jag faktiskt inte vad jag ska hitta på.
kan vara skönt att bara ha en myspys dag hemma också eftersom jsg inte varit hemma på väldigt länge och inte sovit i min egna säng på ett bra tag.
nu blir det en skön varm och lång dusch för min del. peace
thailand 08/09
Michelle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0